Onnistutaan yhdessä

Sain sähköpostiviestin itselleni tuntemattomalta yritykseltä pari viikkoa sitten. Yrityksen edustaja kertoi, kertoi, että he olivat lukeneet blogejani ja kysyivät haluanko minä kirjoittaa blogin, jossa mainitsisn heidän yrityksensä tuotteita. Olin tietenkin otettu tästä yhteydenotosta.  Samalla minulle tuli konkretiaksi se, että nykypäivän työelämässä oikeasti etsitään ja löydetään osaajia niin somesta kuin blogikirjoitustenkin takaa.  Minun ensi reaktioni oli se, että ilman muuta haluan auttaa tätä yritystä tuomaan esille tuotteitaan.  Ajatuksiini tuli myös facebook-ryhmä Yrittäjästä yhdessäonnistujaksi.  Me voimme auttaa toinen toisiamme onnistumaan. Yrittäminen vaatii paljon tahtotilaa, sinnikkyyttä ja ahkeruutta eikä ole helppoa miettiä: miten markkinoida ja miten saada asiakkaat yrityksen tuotteen tai palvelun äärelle.

Minä tein päätöksen auttaa Color4Care-yritystä markkinoimaan tuotteitaan. Sain testaukseen polvitukisukat. Valitessani tukisukkien väriä, huomasin ilokseni, että niitä oli tarjolla kymmeniä eri värejä ja kuoseja. Löytyi perusvärejä, mutta myös kirkkaita ja hauskoja kuoseja. Minä otin koekäyttöön perinteiset mustat, jotka sopivat yhteen tyypillisten työvaatteideni kanssa. Pystyin testaamaan sukkia seisomatyössä, koska minulla on työhuoneessani sähköpöytä. Olen kyllä huomannut, että seisominen korkokengillä tuntuu välillä jomotuksena pohkeissa tai jalanpohjissa.

Testasin Color4Care tukisukkia viikon ajan ja voi miten ihana keveyden tunne jaloissani oli vielä työpäivienkin jälkeen. Lähtiessäni illalla lenkille tuntui kuin jalat eivät olisi olleet töissä lainkaan. Kiitos Color4Care tukisukat!  Nyt on tullut into kokeilla myös värikkäitä työkenkiä tai työsandaaleja. Miltähän työpäivä tuntuisi niiden kanssa? Pidänkin peukkuja, että saisin valita testaukseen jotkut ihanat työkengät upealla kuosilla. Valinnanvaraa kun on riittämiin ja moneen makuun!

Olen vaikuttunut siitä, että hoitoalan ammattilaisille on tarjolla tuotteita, joissa on monipuolinen valikoima eri väri- ja kuosivaihtoehtoja. Huomasin, että Color4Care myi paljon erilaisia tuotteita. Sieltä voi löytää jopa perheen pikkuväelle synttärilahjoja. Minun silmäni osui heti tähän tuotteeseen: Barbo Toys Barbapapa -lääkärilaukku.

Color4Care-tuotevalikoima ja Kipinä-uraohjaus jakavat samoja arvoja. Yksi niistä on visuaalisuus. Visuaalisuus on ilo silmälle työvaatteissa ja ohjauksessa visualisointi tuo selkeyttä ja konkreettisen lopputuloksen, visuaalisen ohjauskartan.

Väriä ja iloa sinun kevääseesi! Onnistutaan yhdessä!

Kirjoittanut: Minna Kattelus – Uraohjaus 

www.minnakattelus.com

 

 

Jätä kommentti